Wij zijn hier om u te ondersteunen. Selecteer een van de volgende categorieën:
Een afspraak maken
Product- en diensteninformatie
Een offerte aanvragen
Een vraag stellen
Op vrijdag 22 mei 2026 alweer onze derde auto (na 2016, en 2021, via "Ayvens" privatelease) door Autobedrijf Kooy laten regelen en leveren. Dus al 10 jaar ontvangen wij van hun een uitmuntende service en aandacht. Ook de onderhoudsdienst (beurten/service) levert altijd prima werk. Beter kan je het gewoon niet wensen. Absoluut topservice beste mensen. Ga vooral zo door. Lees meer Lees minder
Ik heb een geweldige ervaring gehad bij het kopen van mijn auto bij deze garage. De service was uitstekend van begin tot eind. Johan en Tim waren allebei erg behulpzaam, professioneel en vriendelijk gedurende het hele proces. Ze maakten alles gemakkelijk en zorgeloos. Ik ben erg blij met mijn auto en zou deze garage zeker aan anderen aanbevelen! Lees meer Lees minder
Onlangs m'n oude autootje ingeruild voor een nette tweedehands bij Autobedrijf Kooy in Spijkenisse. Hier ben ik keurig geholpen, verkoper is in het hele proces betrokken gebleven. Aftersales kan ik weinig over zeggen (probleemloze auto gekocht :) ), maar ook hier heeft Johan actief opgevolgd om te checken alles okee was. Lees meer Lees minder