Wij zijn hier om u te ondersteunen. Selecteer een van de volgende categorieën:
Een afspraak maken
Product- en diensteninformatie
Een offerte aanvragen
Een vraag stellen
Na 25 jaar Renault overgestapt naar Mazda. Mazda Kooy is een aanrader. Service is uitstekend en het voelt alsof je er al jaren klant bent. Robin bij de balie is iemand die echt persoonlijke aandacht voor de klant heeft. Ik hoop er nog jaren naar tevredenheid te blijven komen. Lire la suite Lire moins
Na een aantal jaren CX5 te hebben gereden wil je wel eens iets anders. Ik koos voor een BMW X1. Een auto in dezelfde range, dacht ik. Maar daar kwam ik snel op terug. (kleiner, stug, motor) Toen we na de koop van Bemmel naar huis reden bleek de automaat niet in orde. Ik belde de garage en vroeg voorzichtig of wij de Mazda CX5 konden terugkrijgen. Helaas verkocht. De garage was gelukkig wel bereid het aankoopbedrag van de BMW terug te betalen. Bij Mazda Kooy Oud-Beijerland hebben wij na een prettig gesprek met Dave toch weer een CX5 gekocht. Maar ja, de BMW moest terug naar Bemmel. Zegt Dave plotseling " Daar zorg ik voor" Op deze fantastische service hadden wij dus nooit gerekend. Kijk, dit is nu echt Mazda Kooy. Chapeau !! De CX5 is inmiddels geleverd en we zijn erg blij dat we weer Mazda rijden. Lire la suite Lire moins
Ik had interesse in een 2e hands Toyota Yaris, proefrit gemaakt en de auto beviel. Het gesprek met de verkoper vond ik niet prettig en met name de antwoorden op de vragen die ik stelde over een eventuele aanschaf zonder Bovag garantie. Ik was ondanks dat serieus geinteresseerd en heb thuis een kentekencheck gedaan. Toen bleek de auto 2x voor short lease weg te zijn geweest en al een jaar in bezit te zijn van de garage. Dat van de short lease had de verkoper best even kunnen melden. Toen ik dit ontdekte ben ik afgehaakt. Lire la suite Lire moins