Wij zijn hier om u te ondersteunen. Selecteer een van de volgende categorieën:
Een afspraak maken
Product- en diensteninformatie
Een offerte aanvragen
Een vraag stellen
Wat een super service! De kapotte band werd netjes uit mijn auto geladen. En binnen 15 minuten stond ik buiten met een nieuw ventiel. Ook werd het wiel weer netjes achter in mijn auto gelegd. Vriendelijke mensen en goede service! Lees meer Lees minder
Altijd druk, leuke aardige mensen. Je krijgt je auto altijd GOED gerepareerd terug. Denken met je mee op kosten besparing, maar zeggen ook dat je niet moet beknibbelen op dingen als het geen goede oplossing is. Ik raad deze garage niet aan want dan wordt het nog drukker :) Nee, goeie garage, wees op tijd met reserveren, en je gaat daar altijd met een goed gevoel en auto weg. Lees meer Lees minder
Meest bekwame bedrijf in omstreken als het gaat om banden en uitlijnen. Iedereen is hartstikke vriendelijk, servicegericht en er hangt een gezellige sfeer. Na goed uitlijnen trok de auto nog steeds een beetje naar links, waarop de monteur de banden nog even gratis van voor naar achteren heeft gewisselt. Ze waren namelijk een beetje gek versleten had hij opgemerkt (ik kon er zelf helemaal niks aan zien). Probleem nu verholpen en nu zijn we eindelijk helemaal tevreden met onze nieuwe tweedehands auto! Ik mocht ook nog even gezellig meekijken tijdens het omwisselen, altijd interessant om in een garage rond te neuzen natuurlijk. Lees meer Lees minder
Stond met een lekke band op de P+R Purmerend. Maar kreeg de wiel niet los ivm winterbanden en andere velgen waardoor mijn dopsleutel niet paste. Den Enghel gebelt en werd snel, vriendelijk en kosteloos geholpen door Ton! Heb ze bedankt en een vergoeding gegeven voor wat lekkers bij de koffie. Maakte m'n ochtend weer goed.👌🏻 Lees meer Lees minder